Thank God it´s Friday!

Då va de Fredag igen.
En fredag som började med jobb mellan 5-12 , begav mig sedan till mammas jobb o väntade på att hon skulle sluta för vi skulle till lägenheten en sväng o snacka med Göran, världens trevligaste hyresvärd!
När vi kom till lägenheten upptäckte jag att jag fått brev ett väldigt gulligt sådant från Leveranskillen som levererade våra varor från Ikea i Onsdags. Tyckte de va rätt gulligt faktiskt. mihihih. De e något jag aldrig skulle våga göra. Modig pojk han den där=).

O idag säger vi: THANK GOD IT`S FRIDAY!, för ikväll är det utgång som gäller, ska bli grymt kul är sjukt överpepp idag, Hoppas bara på att de kommer ut massa roligt folk.
Nee de va lite om min dag uppdaterar kvällens outfit innan jag sticker.

Hörs sen//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0