Tiden är tillbax!

Förlåt har verkligen inte haft tid.
Men äntligen äntligen har jag tid igen, har jobbat för jäkla mycket för att ha haft någon ork.
Nu har jag både ork o motivation till att blogga igen o de gillar jag!.

Tisdag , har varit lugn i stort sett. Vaknade runt 12, satte mig o kollade på film o åt frulle/Lunch , mamma hade gjort en skit god soppa så blev att äta den Yummi säger jag bara.
De är i stort sett de jag gjort idag.

Rätt tråkigt inlägg såhär efter ett uppehåll, men imorgon blir de ngt roligare kan jag lova!.
¨
Dagens Fräna outfit!
Hår: Mittbena o slarvig toffs
Smink: Svart/brun ögonskugga, Svart kajal,Mascara,Rouge o Puder
Kläder: Svart Oversize tröja, Ljusa slitna jeans,Svarta strumpbyxor, Knästrumpor
Smycken: Pärlörhängen, Pärlarmband,O Silverarmband!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vacker flicka;)

2010-11-09 @ 18:36:08
URL: http://snoocxz.blogg.se/
Postat av: Stina Svarar:

Tack Jocke;)

2010-11-09 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0