En Äkta Vän!

De är många som frågat mig om Anton, varför de tog slut o om vi är vänner fortfarande och så.
Jag kan lugna er också säga att de va så att vi båda kom överrens om att de va de bästa just nu och vi är vänner , bästa vänner.
Jag kommer aldrig kunna riktigt släppa taget för han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta med tanke på hur bra o fin tid vi spenderade tillsammans o allt vi har gått igenom.
Och är de menningen att de ska vara vi 2 så kommer de märkas med tiden, men just nu vill vi båda vara fria o följa våra drömmar om bla karriär o sådant.


En sak som är säker de är att jag har skaffat mig en äkta,ärlig o kärleksfull Vän för resten av Livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0