Jag tjock? De va de fräckaste!

Puuuh, Att säga att jag e tjock de va de fräckaste jag hört. Då e frågan har ni ens sett mig?
Jag är inte de minsta tjock inte någonstans, visst kanske lite rund, men fan inte tjock. Så ni så tycker de pöööhhhh ni kan försvinna ur mitt liv ..,
Nee nu ska jag inte vara en jävla bitterf*tta som sitte här  o klagar på allt o alla inkl. mig själv.
Fast jag måste säga att mitt självförtroende nått sin topp igen, ibland lite för mycket kanske-.-..... Ibland borde jag kanske inse att man kan inte gå runt o tro att man e snyggast jag i detta fallet sötast. Jag är inte sötast, inte alls..Men jag vill på något sätt bara intala mig de, men de vill nog alla tjejer.
Men sanningen är den ingen är perfekt, jag är inte perfekt men låt oss tro det åtminstonde, de blir bäst så^^

Hahha hm, vad fan sitter jag  o svammlar om-.- , Jag äär trött ,sur på .... o allmänt pms:ig...... Tillåtet? vavvavavavva o ja DUMMA ALEXANDER HALLENGREN SOM FÅTT MIG ATT SÄGA VAVAVVAVAVAVAV hela tiden-.- Skägg på hnm! (A) Men han e snäll ändå xD O nu fick han va med i min blogg oxå, STATUS : Superstar till hnm , de e inte många som får de.

Nee nu ska jag gå o dränka mig i en dusch o fräscha till mig de här funkar inte....
O HÄR TILL ALLA SOM PÅSTÅR ATT JAG E TJOCK!!! Modellbild....

Kommentarer
Postat av: Patrik

du är för söt stina;

2010-10-25 @ 15:21:54
Postat av: Jan

Tjockis ;)

2010-11-09 @ 17:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0