Perfect Nightmare!

Måndag, Helgen har gått sjukt fort. Eller rättare sagt väldigt fort.
Men I lööve it. Har jobbat sedans  i Lördags, Lördagen va rent ut sagt ett helvete på jobbet en massa jävla tjat,tjabb o ja allmänt seg va jag. Söndagen va bättre förutom att en viss person försov sig nämner inga namn ;), men de gjorde inget för vi klarade oss bra o de händer alla. Har t.om hänt mig.....
Dagen idag gick oxåå bra på jobbet, hade i princip lungt hela dagen.

Näää för mycket prat om jobb.......

Annars, har de inte hänt så mkt har spenderat dagarna i sängen o sovit. Igår va jag dock på Kalmar FF-Mjällby, bra match i de stora hela dock borde Måns Söderqvist fått spela längre han verkar grym. "Snygga kompisar" på raden ovanför oss hade han iaf.

Jaaa, jag har inte så mycket mer att skriva för har haft de allmänt tråkigt i helgen, så ska inte slösa mer av eran tid på att skriva massa onödiga ting som ingen bryr sig om ändå. Känns helt fail!!!!!
Nu ska jag fixa lite med Simones födelsedags present för min bästis fyller ju 19 på Onsdag, vilket ska firas med utgång o middag^^ I like it!
Bjuder på en bild!, Här ser ni min nya hårfärg oxå, vad tycks ?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0