Sometimes i Hate, Sometimes i Love!

Gårdagen va super kul, Började med förfest hos Simone, sen Middag @ Table 20...Jävla servetris alltså! O tillslut utgång till Km.
Blev lungt till en början, men desto mer alkohol jag fick i mig ju roligare fick jag, de va grymt kul igår o jag va grymt pepp som vanligt:)!

Hur som helst......
Vaknade runt 12 tiden idag, va skönt att sova ut tyckte jag. Blev typ käka frukost,kolla sista avsnittet av Kungarna av Tylösand samt kolla avsnittet av Bonde söker Fru som jag missat.
Så kan säga att jag inte klev upp förrens halv 3 ungefär. Då blev de duschen, fundera på om man skulle orka göra sig iordning o lyssna på musik. Efter många om o men blev de göra sig söt, Dagens outfit blev helt enkelt : lackleggins, Stor Beige pösig tröja med stor svartrosett nerstoppad i byxorna sammt midjebälte på de. Blev riktigt grymt faktiskt. Dock kan jag inte ta någon bild då min systemkamera ligger hemma hos Simone!

Nåå de va lite om min Torsdag!
Ciao//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0