10.09.26

Söndag!.
Snart ny vecka med massa jobb igen, pengar! Men har vissa lediga dagar också, jobbar nu Måndag & Tisdag själv med en praktikant. Sen är jag ledig Onsdag & Torsdag. O sen jobbar jag Fredag, Lördag o Söndag.
Men nu ska jag inte tänka på jobb mer !

I fredags var jag först på jobbet, sen blev de Modehuset med Mami, där jag handlade mej en lite längre kavaj från bikbok den va riktigt najs.
Sen blev de hem ta en powernap o tillslut göra sig iordning. Hade problem som vanligt vad jag skulle ha på mig men blev tillslut:
* Svarta höga shorts från H&M enbart jobb. Utan lite roligheter också.
* Beige tröja med Stor svart rosett från Vila
* Ringar från Glitter & H&M
* Armband från Glitter
Rätt nöjd blev jag allt, va faktiskt en helt okej fest outfit!
Och kvällen va verkligen ett toppen kväll så tack till er som gjorde min utgång till en av dom absolut bästaste på väldigt länge!

Nää nu ska jag dra mig :) Ni får bild på dagen Outfit senare:)

Pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0