Inte min dator!

Sitter här nere i vardagsrummet med mamma o pappa, väntar på att idol ska börja.
Snodde datorn från mami hiih, de e deras men jag kom på att jag glömt blogga idag så puttade bort henne o snodde den.
Hon sitter här bakom mig o ser lite små butter ut , fast äsch jag vet att hon tycker om mig iaf ;) tss!

Dagen har i övrigt bestått av Jobb, gick bra hade inte mycket gäster + att jag hade en praktikant.. så va en lugn måndag o imon är en ännu lungnare Tisdag, and I Lööööve IT!

Blåser de lika mycket hos er som de gör här hos mig, de e typ storm o regn, inte kul, såfort man tittar ut börjar man frysa, men nu har jag precis duschat världens varmaste dusch, så nu kokar jag av värme, skönt.. Hellre de än att frysa sönder. Eller håller ni inte med?
Ska någon dag ladda upp lite bilder på mina nyiköpta grejer jag köpte denna månaden, blev många fina grejer mest kläder då, men de kunde ni som känner mig redan lista ut (A).

Neee nu måste jag sluta skriva, mami börjar bli otålig o vill ha tillbax datorn, men hm...ska hon få de;)? Nja, tveksamt! Okej hon blev ännu mer butter nu!
CIAO!!!!
SUCK, nu blev jag tvungen att sätta på kaffe åt henne också-.-, jag vet jag har de inte lätt ;)....

Hittade en bild på¨mig när jag va liten på¨denna dator!, Måste bjuda lite på sig själv!

Stina: 6 år (A)

Kommentarer
Postat av: a

hahaahha :D

2010-09-27 @ 22:08:16
Postat av: Stina Svarar:

(a) liten men söt !

2010-09-27 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0