Är jag i Göteborg?

Suck, deprimerad blir jag, vi har vart alldelles för bortskämda med vädret de senaste veckorna så dagar som denna när regnet bara öser ner blir man bara deppig o små sur. Orkar inte göra något alls, men funderar på att gå o handla maten till hemresan då jag måste röra lite på mig för att åtminstonde få en powerwalk!
Vi får helt enkelt se vad jag vill o orkar!
Har ialla fall spenderat förmiddagen åt att storstäda, ska göra vårstädningen nu innan jag åker hem så började med dom 2 mindre våningarna idag, så nu är varenda hörn,hylla,skåp,speglar rent, hoppas verkligen inte jag har missat något så mycket energi som jag la ner på detta. hela 3 timmar med klättring på stolar hit o dit för att nå o inte missa något. 
Har dock tvättstugan o mitt rum kvar, tänkte ta de om en lite stund, först blir de vänta på att alla kläder ska torka så jag kan stryka dom och gå med dom till respektive rum för att se till att det är tomt i tvättkorgen , blir enklare att städa där inne då. Sen mitt rum behöver jag inte vara så noga med, bara se till att de e rent o snyggt när jag lämnar, att lakan är bytta o inget skit ligger framme.

Men kan gärna spendera tid åt att städa o stryka idag då vädret e skit, nu regnar de ännu mer...SUCK!

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0