Back to Norway!

Då är dagen jag absolut inte längtat efter här. Är påväg tillbaka till Norge för att börja jobba imorgon igen, dock trivs jag kanon hos min underbara familj men hade gärna stannat ett par dagar till hemma då det har varit underbart!
Men får se det så att jag kommer ha minst lika kul nästa gång jag kommer hem, vilket säkert lär dröja ett par månader.
Kan ju tala om att Simone o jag har haft massa galna kvällar,Massa galna solstunder i parken, träffat massa galet folk och haft sjuukt kul, precis så som bästisar ska ha det! Även ni andra jag har träffat, sovit med, lärt känna ja allt som nu finns tack för ni gjorde mina dagar till dem bästa på väldigt väldigt länge!

Men nu är det dags att bege sig "hem" till Norge och fortsätta jobba hos min fantastiska värdfamilj. Denna månaden kommer jag ägna massa tid att umgås med Yosefine som flyttar hem 1 juni, det känns förjävligt ska jag tala om för er då hon är så sjukt bäst, Kommer bli svårt att stanna kvar då jag inte har så många andra att umgås med. Men får ta denna månden som kommer först och ha skit kul tills hon åker så får jag se vad jag känner sen om jag klarar av att stanna eller om jag också beger mig hemåt, en sak som är säker är att jag ska sätta mig ner o diskutera med min värdfamilj i veckan vad dom har tänkt i sommar o så. Har ju en 20 års dag som infaller midsommarafton i år också att tänka på.
Men som mamma min säger, jag tar en månad i taget så får vi se vad jag tar för beslut sen!
Och en sak som är säker är att jag trivs kanon bra allt handlar bara om att jag har för få vänner att umgås med där och det blir väldigt lätt ensamt då. Och när Yosefine sticker då har jag ingen :/

Dags att sova lite!
//S

Bjuder på två bilder från veckan som varit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0