Don´t dream. Just do it!

Kväller, snart ännu en dag avklarad. Torsdag imorgon, inte mycket som står på schemat då, förutom lite städning, tvätt o strykning.
Ikväll har jag varit rätt så effektiv , vart lite bärhjälp, tvättat o diskat. Givetvis kollat Sveriges mästerkock också, börjar bli spännande nu hejjar på hon den där mörkhåriga eller han asiaten, kommer inte på vad någon av dom heter nu bara för det.
Hur som helst, hann även med den där joggingturen förut också, var skönt och känns underbart att ha tränat lite extra hårt idag. Så förtjänade lite frukt o bär som tvsnacks ikväll!, man får inte glömma att belöna sig själv dock med nyttigheter!

En annan grej jag tänkte passa på att nämna i detta inlägg är att jag tror jag bestämt mig vad jag vill satsa på till hösten, om jag säger mode?, vem har inte alltid varit intresserad av mode, mixat o matchat o framförallt läser de flesta modebloggar som finns, Jo jag! Därför har jag kollat runt lite, o tack vare programmet Stylisterna har jag fått upp ögonen för följande: Helene Falks stylistskola, en väldigt givande o bra skola som är en av Sveriges bästa. Så stockholm till hösten/våren? ja vi får väll se vad jag hamnar för i Norge tänker jag inte bli kvar hela livet;)
Nu är det dags att hoppa i säng, så man orkar upp tidigt imorgon bitti!

♥  Godnatt alla underbara människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0