Fredag, 7 dagar kvar!

Äntligen Fredag som vi brukar säga, har jobbat klart med städningen idag tog sammanlagt bara 4 timmar. Skönt att ha det överstökat iaf, har bara mitt rum kvar, tar de ikväll eller imorgon får se vad jag känner för.
Har hunnit med lite motionscykel träning och solning också, men fick ge upp nu då jag måste duscha, ut o powerwalka samt handla innan A o madde kommer heem. Ska även hinna stryka också , men tvätten måste torka först.
Sen undrar jag om någon har tips på vad jag kan äta till middag idag?
Nä dags att sätta fart, 7 Dagar kvar tills jag kommer hem(A)!

Från dagens solning:

Skönt att ha en cykelt inne i huset i poolrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0