Idag är ingen vanlig dag...

Utan det är Mammas födelsedag!
Önskar att jag kunde vara hemma och fira med resten av familjen och släkten men firade ju henne innan jag åkte då hon fick en Björn Axén plattång och Björn Axén inpackning.
Väntar även en liten överraskning till henne idag som hon ännu inte vet om, hon lär bli glad, det är en sak som är säker!
Så Grattis världens bästa Mamma på din dag :) <3

Annars, fick börja en timme tidigare idag då min värdmamma skulle åka till Stockholm nu Onsdag-Torsdag. Blev att börja morgonen med att väcka Agnes ge henne lite frukt till barntv:n , klä på henne, göra frukost, göra matbox, kolla ännu mer barntv ,fixa kaffe o hämta tidningen åt min värdpappa, borsta tänderna på Agnes och skicka iväg henne till skolan. Intensiv med rolig morgon!
Nu håller jag på att tvätta massa, ska vänta till allt torkat innan jag ska sätta igång med att stryka o mangla, tänkte bege mig bort till banken samt bege mig ut på en promenad nu när denna maskinen är klar innan jag slänger in den näst sista.
Kan ju tillägga att vädret är på topp så blir nog ut och pressa några timmar senare om jag har tid, är ju ledig fram till klockan halv 8 ikväll då jag sedan ska sitta barnvakt mellan 19.30-21.00.
Som sagt intensiv men bra dag!

//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0