Lungt mitt i veckan.

Jahaja, Onsdag redan även denna veckan går oehört snabbt , skönt de!
Imorgon har jag vart här i exakt 1 månad, ojojoj vad tiden går snabbt..1 månad från alla mina älskade människor i mitt liv, helt galet. Men 9 dagar kvar bara innan jag får åka hem en sväng o spendera hela 10 dagar där hemma med familj, släkt o vänner <3 K.ä.r.l.e.k till det!
Annars , idag har jag hunnit med det som behövdes morgonsysslorna givetvis och nu tvätt. Passar även på att tvätta mina kläder då båda mina tvättkorgar kändes alldelles för fulla.
Är ledig nu i eftermiddag fram till klockan 7, A ska hem till en kompis efter skolan sen vidare på gymnastik. När hon kommer hem är de läggdags och sen sitta barnevakt för henne.
Så även denna kväll blir en lungn o skön kväll bestående utav tvkoll: Mästerkocken är ju ikväll, finalen närmar sig!

Yosefine skulle eventuellt titta förbi här en sväng lite senare, så funderar på om jag ska lyckas få med henne på en lång powerwalk istället för dagens joggetur, det är minst lika effektivt.
Vi får helt enkelt se annars blir de ut och springa runt 5 tiden innan middagsdags. Idag är det Cous Cous o ärtor som står på schemat, eventuellt med någon smarrig sås till. Gottt!
Ne, dags att hoppa in i duschen
Puss//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0