Regnet hindrar inte miig!

Har hört att de är fint väder där hemma, suck... Inget kul att höra... Här har de regnat precis hela dagen o det regnar fortfarande, har nog inte vart uppehåll ens 1 min, Helt galet! Men ska inte klaga andra gången de regnar sedans jag kom hit, annars har det varit relativt bra väder hela tiden och jag har ändå vart här snart i 6 veckor.
Men hur som helst, trots regnet så hindrar det mig inte att ta min kvälls powerwalk. Tog en tidigare idag också så det här bli andra för dagen o ännu ett styrkepass när jag kommer in igen.
GoOoo,GooooOOoo GooooOOoo!!

Kvällen blir lugn annars, blir frukt/bär samt chill framför tv:n när jag tränat klart, Blir nog även en lite skypedate med hon den där braiga Sanna, Det e bra för jag saknar henne o måste få¨veta allt som händer i Kalmar, hon e tjejen med kollen vettni !!
Hoppas ni får en vettig kväll där hemma.

Kärlek från mig ♥

Bjuder på en gaalen bild på mig o Sanna!, (Fjortisvarning på Ciggen bakom örat) haha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis stina är porrig :P

2011-04-13 @ 12:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0