Søndag, bedre dager

Godmorgon, eller vad man ska säga, klockan är ju bara 12 o har varit vaken ett tag. Söndag igen, snart en ny arbetsvecka som väntar. Ännu mer mangling av lakan o strykning av skjortor, SKJUT MIG jag kan inte!
Men får tänka att de fortfarande bara är Söndag veckan har inte börjat än.
Hur som helst, Dagen började med ett träningspass som alla andra dagar, Styrka,Kondition, Förbränning stod på schemat och ikväll väntas även en joggetur ute i Lysaker, en aktiv dag är en bra dag!
Till frukost blev de fil med musli o en macka utan pålägg samt ett glas juice, bra start på dagen o mätt är jag också.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, funderar på att leta reda på en bankomat, har inga kontanter alls och jag kan inte ta mig någonstans utan kontanter vilket är ett stort problem, så en bankomat ska jag leta reda på idag eller imon vi får se vad jag hinner o orkar.
Ska göra lite skönhesfix idag som att noppa ögonbrynen, raka benen, ansiktsmask osv. Kvinnliga grejer som behövs göras ibland vettni.
Ska ialla fall bli en riktig slapp söndag men som givetvis innehåller massa träning. Som ni vet o som jag nämnt tidigare Alllt här har stängt på Söndagar och de suger, de finns bättre dagar så att säga.
Dags att slänga in tvätten i torktumlaren!

Hoppas ni får en bra söndag!
//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0