SommarVärme!

Har haft dålig uppdatering idag pga mycket jobb hela förmiddagen och eftermiddagen har spenderat utomhus i det extrema vårvädret.
Det är verkligen underbart att se folk börja gå i ballerinaskor, solglasögon, shorts, klänningar, barbenta ja allt som tillhör sommaren, då känner man att de börjar blii sommar!
Dagen började hur som helst med städning, tvättning,strykning, mangling, bädda sängar, vattna blommor, ja allt möjligt som behövdes efter denna helgen. Va klar vid 1 tiden ungefär och då begav jag mig ut på en långrunda, först bort till CC för att kolla om jag hittade något snyggt vår/sommarplagg, hittade dock lite för mycket men bestämde mig för att vänta så gick vidare och va ute i ca 2 ½ timme, Kom hem vid halv 4 igen då blev de dagens första styrkepass, duschen o sen var det dags att laga mat åt familjen,Blev Pannkakor o tomatsoppa idag igen;)

Mat, sol och datorchill bestod de närmsta 2 timmarna av i väntan på att Premiärmatchen på guldfåglen Arena skulle börja, har lyssnat på webbradion hela matchen, sjuukt spännande o Kalmar vann över Djurgården med 3-2, Tssshiih U.N.D.E.R.BART!
Har även hunnit med en kvällspromenad nu ikväll, var riktigt skönt o välbehövligt, nu ska jag köra dagens andra styrkepass innan de blir krypa ner i sängen o läsa alla bloggar jag inte läst idag.Sen blir de läggdags relativt tidigt då jag är förbannat trött!

Hoppas ni haft en lika fin dag där hemma ♥

Bilder från kvällens promenad:

Hittade 2 små vänner (A)


Ego Pic...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0