Stressigt schema!

Tisdag, Har mycket som ska hinna göras idag, därför tänkte jag slänga in ett inlägg nu medans jag tog ett paus i strykandet för att dricka en kopp kaffe. Kände att de va väldigt välbehövligt då jag typ fick utbrott på tvätten nyss eftersom lakanen vägrar bli platta när man ska mangla dom, suck! Sen att veta att jag har dom där förbannade skjortorna kvar att stryka gör mig bara ännu mer frustrerad.
Som sagt har en del saker att göra så som tvätt, strykning o mangling, ska hinna försöka träna o springa till CC en runda innan A kommer hem.
Ska sitta barnvakt ikväll så blir ingen träning då så måste verkligen hinna nu på förmiddagen.

Men skriver väl när jag får tid igen, som sagt idag blir de dålig uppdatering pga mycket jobb!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0