Kommer inte på någon rubrik!

Sådär kom precis hem från CC, spenderade en timme där på Juice and Bagels med Frida, blev massa prat o skratt. Dock känner jag mig inte 100 % kry idag, då jag har både huvudvärk o känner mig febrig, så får tyvärr  ställa in filmkvällen med Yosefine ikväll då jag måste vila upp mig inför veckan känner jag, tråkigt att bara sitta hemma en lördag, men sånt är livet ibland.
Någon träning blir de inte heller ikväll eftersom att träna när man inte må bra är ingen bra idé. Suck, inte mycket som är bra just nu.
Ska tvätta av mig sminket, hoppa ner i mjukisdressen o slappa framför tv:n en stund o ta en Ibumetin för att bota både eventuell feber o huvudvärk, och vid 4 drar allsvenskan o igång o ska följa matchen live på webb Tv, Hejja Kalmar FF!

Bjuder på en bild på de produkter jag använder mig utav när jag sminkar mig, Allt kommer från Märket  Mary Kay och använder även detta märke vid rengöring av huden samt sminkborstar. Känner ni er också inspererade av att testa detta underbara märke, kontakta mig så ska jag ge er namn o telefonnummer till min hudvårdskonsult Carolin!

1. Puderborste, Mary Kay
2. Mineral Puder, Mary Kay
3. Rougeborste, Hm( Obs!)
4. Eyeprime, Mary Kay ( gör så att ögonskuggan håller längre)
5. Mitt lilla sminkset som innehåller 3 ögonskuggor, 1 rouge, 1 läppstift och 3 borstar, Mary Kay
6. Eyeliner, Mary Kay
7. Long Lashing mascara , Mary Kay
8. Ögonbrynspenna, Mary Kay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0