Torsdag! Redan?

Redan Torsdag, Fredag imorgon vilket också innebär Löön! Veckan har gått jätte fort men det är bara för att man va ledig en extra dag dvs i Måndags då jag spenderade hela dagen åt att resa hit igen.
Idag har jag varit extremt duktig. Dagen började lika tidigt som igår med upp vid 6, väcka Agnes, fixa frukt,barntv, plocka ur diskmaskinen,klä på Agnes, Fixa frukost, Göra iordning matboxen,vattna alla blomster, borsta tänderna, mata fisken och skicka iväg henne till skolan. Full rulle helt enkelt men jag gillar det!
När hon väl va i skolan var det dags att sätta igång med dagens sysslor jag hade på schemat
* Byta vatten på akvariet
* Städa huvudingången, badrumet o tvättstugan
* Stor städa min lägenhet
* Tvätta
* Stryka & Mangla

Och kan säga er att detta har tagit precis hela dagen, är fortfarande inte nöjd med resultatet av manglingen men det får duga då den nya maskinen inte verkar funka riktigt som den ska. Ska prata med min värdmamma om jag gör rätt eller hur fasen man ska göra, för raka det blir dom inte.
Har även hunnit få i mig middag, blev tonfisksallad med currysås gott som tusan!, Nu ska jag alldelles strax börja med maten som ska vara klar klockan 5 till min värdpappa o till Agnes.

Oj klockan springer iväg måste börja!, Skriver lite senare
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0