Vår strand!

Saker o ting börjar kännas bättre, men mår fortfarande inte helt okej!
Kvällen har hur som helst spenderats med Yosefine, hon har varit saknad som fan, Det är tur att jag har henne här hon får mina dagar att bli bra och får mig att må bra. Den tjejen är guld värd alltså!

Vi möttes vid bunnpris vid halv 8 tiden där jag passade på att handla lite matvaror , vi handlade lite godis också att smaska på, va både gott o välbehövligt efter denna tuffa arbetsdag. Begav oss hem till mig där vi gick ner till stranden som tillhör vår tomt, vi tänkte först sätta oss på bryggan men den va tyvärr full av fågelskit så blev på två stenar på stranden istället men det va lika okej det, utsikten är fantastiskt!
Så har helt klart haft en bra Tisdagskväll, och ännu en gång tack för du finns Yosefine <3


Tagen ikväll från stranden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0