1 vecka kvar. Nu närmar det sig!

1 vecka kvar, 5 arbetsdagar bara, sjuk tanke måste jag säga.
Nästa söndag är jag snart hemma vid denna tidpunkt, jag befinner mig ialla fall i en bil, med världens bästa föräldrar, en jävla massa packning o ett medvetande om att jag aldrig ska tillbaka. Känns bra, riktigt bra. Men trots de kommer jag nog fälla en eller annan tår när jag ska lämna denna fantastiska familj som jag faktiskt spenderat 6 månader hos, ett helt halvår!Dag in o dag ut. För er som inte fattat de så har jag bott på jobbet, känns liksom inte redigt som man fått ledigt. Även fast man haft de. Om ni fattar. De andra au pairerna som läser här fattar iallafall.
Agnes kom ner tidigare till mig o frågade om 7 dagar kvar länge för hon vill inte att jag ska åka.
Hur söt som helst. Jag är kär i ungen, fuderar på att kidnappa med mig henne hem, men då vet jag några som inte skulle bli så glada. Hennes föräldrar.
Dom har iallafall snackat om att åka till Astrid lindgrens värld nästa sommar, då ska jag följa med, ligger ju inte så jätte långt från Kalmar. Sen har jag även lovat Agnes att skicka massa med kort o brev till henne. Det kommer jag också göra.

Dags att ta sig en dusch, vet att jag skrev i förra inlägget men har inte hunnit så långt än. haha!
Sen blir de Kaffe o Kex!

"pusS o smeK"

Dagens simpla slappa outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0