2 veckor kvar här i Norge!

HejHej!
Sitter här o arbetar lite. Så att kalla Pappersarbete...Nej men jag håller på att samla alla kontakter. Har bara 27/90 kvar. Känns bra. Men vägen är lång. Har mist massa nummer av trevliga norska människor jag lärt känna som inte har mig på fejjan o allt sådant där. Men that´s life. Kan inget göra åt saken. ÅTERIGEN!
Tog en rejäl sovmorgon idag till halv 12, riktigt skönt! Familjen kom hem igår kväll klockan 11 så nu är allt som vanligt igen, känns sjukt bra att ha dem hemma igen. Dom är så bäst nämligen!
Hur som helst, Söndag..Händer väll inte sådär jätte mycket en söndag här i Norge. Ska sitta barnvakt senare sen mellan 5-8. Skönt att ha något att göra en söndag som denna. Veckan bjuder också på rejält med jobb , mina värdföräldrar ska bort rätt mycket. Men är glad att få massor med tid med Agnes, Lämnar ju henne som sagt om 2 veckor redan. BUHU!
Dags att fortsätta ragga nummer. Hörs senare!

BILD SKULLE VARIT HÄR! MEN HITTADE INGEN VETTIG-.-
Btw, 2 veckor kvar till hemflytt, Längtar(a)

"pusS o smeK"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0