Åhh vilket härligt väder!

Mätt, belåten o fruktansvärt pigg efter att börjat dagen med en Pw o sedan frukost på de.
Jag gillar min nya tradition att gå upp klockan halv 9, dricka ett glas citronvatten (Som sätter igång fettförbräningen), bege sig ut på en PW i ca 30 min och komma hem o käka frukost o ta de lungt en halvtimme innan jag börjar jobba.
Visst jag är väldigt trött tidigt på kvällarna, men hellre de såhär i veckorna då man behöver visst antal timmars sömn för att orka med träning, jobb o diverse ting!

Idag står de inte sådär jätte mycket på schemat, ska snart jobba ett par timmar som jag sa, sen blir de styrkepass, Handling och matlagning på de. En helt okej Tisdag om ni frågar mig.
Skulle egentligen städa min lägenhet idag också, men eftersom jag va så duktig o gjorde det igår slipper jag ju idag. YEy, Lycklig tjej!
Nej, måste byta om till bikini o hoppa i trädgårdkläderna.

"pusS o smeK"

Härligt väder har vi här idag som ni ser:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0