Börjat fundera..

För första gången har jag faktiskt börjat fundera på vad jag ska hem och göra?
Vad har jag egentligen hemma i lilla Kalmar o göra? Där kan man verkligen inte fastna, precis de jag är rädd för att göra.
De ända jag känner att jag vill hem till är vänner o familj men annars så..Jag kommer för första gången i mitt liv vara arbetslös och den tanken gör mig orolig. Jag är ju van att ha en fast inkomst varje månad? Kunna roa mig när jag vill, shoppa, fika, gå ut o ja allt sånt där som man behöver pengar till.
Och ja jag har sparat massor men de e pengar jag inte tänker göra av med utan de ska gå till utbildning o kanske en resa framöver. 
Suck. Jag är förvirrad. Riktigt förvirrad!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker som sagt du borde stanna i Norge :( Som du säger, vad ska du hem till Kalmar och göra? ;) Dra hit någon hemifrån istället så fixar vi ett grymt kollektiv och jobbar ihjäl oss på riktiga jobb som inte innefattar städning och barnpassning samt festar loss i Oslos nattliv ;)

2011-08-18 @ 20:20:09
URL: http://sandraeveline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0