Bråttom!

Ber om ursäkt för gårdagen.
Men en bloggpaus sådär i vardagen var nödvändigt kände jag. 
Det är inte mycket som är bra nu kan jag tala om. Har ett infekterat finger  ett finger som jag inte kan böjja,Hur fan ska detta sluta? Har även en del rabatter kvar att rensa men tänker bara göra klart den jag påbörjat o sen får resten vänta till fingret läkt så att säga.
Tänker då inte förstöra de helt pga de satans rabatterna som jag bara har lust att spy på för tillfället så less som jag är på dem.

Hursom helst. Gårdagen började att jag försov mig från min Pw så den blev inte av, succk! Begav mej direkt efter frukost ut i rabatterna istället o började rensa upp. Tog längre tid än vad jag trott, men det pga fingerhelvetet!
Gav upp vid 4, o lagom till dess kom Lasse hem från sommarhuset med massa tvätt, o grejer så packade upp allt, slängde i massa tvätt o väntade med strykningen till idag. Så efter rabatten är klar blir de massa strykning för mig. Högen är gigantisk vill jag lova!
Igår kväll fick jag även såkallade Kalmar besök, o med de menar jag en vän från Kalmar som bor här i Oslo också kom på besök. Blev filmkoll,kaffe o chill . Mycket trevligt om ni frågar mig!
Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, måste ut o arbeta! Btw, Vädret är äckligt bra idag!

"pusS o smeK"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0