Dent,Kaffe,Städning o Regn!

"Gäsp" Sådär lagom seg idag tack vare Mr .... som höll mig vaken igår. Fy!
Men de gör inget då jag vaknade halv 9 imorse o vädret va katastrof, regnet bara öste ner. Ville inte riskera att förstöra mina easytone skor så skippade morgon PW:en o tar igen den i eftermiddag o ikväll istället.
Nu sitter jag här halvpigg o ska snart börja städa av huset, tänkte passa på o göra de idag eftersom de ska bli fint både Torsdag o Fredag så jag hinner klart med rabatterna då. Hoppas på uppehåll ikväll också så kanske jag blir klar med rabatten jag aldrig fick göra klart igår pga regnet o åskovädret som kom!
Ne ska dricka upp kaffet nu, stoppa i mig ett par Dent o snurra på sig mina easytone o sätta igång med städningen, så pass stort som huset är bli de bra träning att ha dem på sig när man städar. De ni!

Säger som Micaela! Vad skulle man göra utan Dent? De stillar sockerberoendet enormt o en påse innehåller endast 49 kcal! Jag älskar dom, o en hel del sådana kommer få följa med mig hem i kassen som jag kmr köpa full med typiskt norska  goda grejer som inte finns i svergie!

Kommentarer
Postat av: Micaela.L

Eller hur, dom är helt underbara!

2011-08-10 @ 21:58:15
URL: http://pappasadet.blogg.se/
Postat av: Stina Svarar:

Att dom är=) Tack för tipset!

2011-08-11 @ 12:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0