Effektiva jävel!

Sådär.Effektiv förmiddag må jag säga.
Har redan hunnit tvätta, stryka, bädda sängar, vattna blommor, sy klänningen som gått sönder, diskat, satt på diskmaskinen o ringt polisen. Ska alldelles strax hoppa in i duschen sedan bege mig ut på en PW samt gå till banken för att snackar pengar. nej men jag ska rådfråga hur jag ska gå tillväga nu när jag vill ha alla de sparade norska pengarna överförda till mitt svenska osv. Vill ju helst inte att dom ska hamna fel-.-
Hur som helst, Polisen sa att jag skulle åka till närmsta polisstation o göra en anmälan vilket jag får fixa med senare eller imorgon när jag ändå ska bort till Majorstuen för en fika med Emilia. Ska besöka Sandvika storsenter också har jag lovat Sandra så kanske lika bra att ta de där borta? Idag?hm...tja.. Vi får se vad jag hinner o inte hinner. Maten ska vara klar o stå på bordet klockan halv 5 idag. o vid halv 4 kommer Agnes så måste vara hemma tills dess. Dags att lägga på en kol!.

Duschen kallar!
"pusS o smeK"

Inte alls jätte full almenacka-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0