enkelt.stilrent.snyggt

Sådär ja. Blir möte redan klockan 11 med Emilia så har precis gjort mig iordning o tvättat upp all tvätt. Ska hänga in den i torkskåpet o så stryker jag när jag kommer tillbaka. Bra planering där ja =)
Tänkte faktiskt för en gång skull klä mig slite slappt o simpelt. Men av någon anledning blev jag skit frän ialla fall. Satan i gatan. Måste skaffa mig lite fula kläder, men det sägs ju att allt klär en skönhet , (O ja där va de där med självförtroendet igen.) Måste skärpa mig!
Förresten fick jag precis ett sms om att mina Kenza boots som jag beställt har kommit, lyckan sprider sig. Så nu vill jag hem hem o hem o ha mer höst höst o höst. Så enkelt är det!

11 dagar kvar mina älskade. O vet ni, Jag saknar min Sanna as kalas mycket!
Måste kila, bussen går snart, om typ en halvtimme :P

Dagens "simple" outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0