Godnatt!

Efter ett antal försök att lyckas logga in här på bloggen funkade de äntligen!
Vet inte vad felet har varit med något antagligen...
Dagen har varit rätt jobbig. Efter senaste inlägget har jag haft fullt upp låg ute o rensade ogräs från 10-15 då de började regna så kunde inte fortsätta. Gick in, duschade , fixade mig o när de väl va uppehåll passade jag på att springa till affären o handla lite mat för veckan. Kom tillbaka, ställde mig o lagade mat, blev kyckling o stekta grönsker(istället för pasta,ris,potatis), satte mig o skypade med mor o far ett tag,bakade egna  nyttiga chokladgodisar(kommer i ett inlägg imorgon hur jag gjorde o hur de blev), klockan 8 blev de kaffe frukt o allsång på skansen, när de va slut på med träningskläderna köra ett styrkepass, tvätta av sminket, diska o tillslut hamnade jag här.
Nu ska jag alldelles strax gå o lägga mig men grannarna har någon jävla stor fest o dunkar House o R´nb för jävla högt. Visst jag älskar House o R´nb men skrikande 40 + are o alldelles för hög musik när jag ska försöka sova för att orka med att stiga upp tidigt imon o gå min morgon Pw innan jobb..INTE OKEJ!
Ska sluta vara bitter!

"PusS o smeK"

Dagens:
Tröja- oversize, snodd av mammsen!
Höga Jeansshorts- Cubus( barnavdelning)
Skor- Svarta converse by H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0