Härlig dag. Fått Jobb.

En lugn stund, väntar på att maten ska sjunka lite, åt Köttfärsås o stekta grönsaker istället för pasta! Gott som tusan. Ska snart köra styrkepasset, men är äckligt mätt så väntar ett tag så jag inte spyr.
Ska sitta barnvakt en stund ikväll också, så blir ingen kvällspw ikväll inte, men hann med en riktigt långis idag mitt på dagen så är nöjd ändå.
Tänkte köra ett par maskiner tvätt också, när jag ändå bara är hemma o inte gör något vettigt för fem öre. Och så ska jag ju givetvis se TrueTalent på 3:an ikväll också.
Känns som en rätt så härlig kväll ändå.

Kan passa på att berätta att jag fått jobb där hemma nu, samtidigt som jag pluggar ska jag jobba på mitt gamla jobb där jag va varmt välkommen tillbaka till vilket känns extremt gutt. Väldigt gutt. Jag är taggad, faktiskt redo att börja jobba på statt återigen. Jag behövde nog de här halvårets break. Nu vill jag tillbaka o börja om från början. O min bästa Sanna ska få provjobba också, hur bra är inte de? Att få jobba på samma jobb som världens bästa. YEY!
Nu köör vi. Men först får jag 2 veckors semester, de tackar vi för !

bjuder på en bild på framsidan av den fina fotoboken jag gjort idag,som ska bli min hejdå gåva till familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0