Härlig Onsdag!

Har varit upptagen hela dagen. Därav mitt dåliga bloggande.
Ska börja bli bättre när jag flyttat hem, då blir de mobilinlägg också vill jag lova.
Hur som helst. Började dagen som vanligt klockan 7 med matpacke till Agnes o hennes vän som sov här inatt samt skicka iväg dem till skolan. De ända som var annorlunda imorse var att Agnes o jag bråkade lite. Men hon gjorde tvärtemot de jag sa o då blev jag lite arg och höjde rösten, vilket ledde till att hon blev jätte arg o började gråta.
Men men.. När de åkt iväg till skolan slängde jag i de 2 maskiner tvätt jag hade kvar att köra, strök lite kläder o gick och sov en timme till.
Halv 10 blev de skypen med mamma lite fort, klä på sig, sminka sig o dra till bussen som tog mig in till Oslo. Där blev de först en hejdå fika med Emilia innan jag gick vidare på stan för att leta present. Fann ingenting så drog vidare till regeringskvartalet där jag fotade lite efter bomben. Sedan vidare till storkyrkan där de låg massor av blommor o fina texter,kort m.m De va väldigt känslosamt vill jag lova er.

Nu sitter jag här, fick ett kul telefonsamtal innan, berättar mer om de efter Tisdag här i bloggen. Annars så händer inte jätte mkt ska snart styrketräna innan de blir Kaffe o ananas!
Bra Onsdag!
4 dagar kvar <3

Utanför Storkyrkan i Oslo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0