Lite regn hindrar inte mig från att träna!

Mätt, belåten o helt jävla slut...
Tja ungefär så jag brukar börja alla mina blogginlägg nu förtiden efter klockan 3.
Idag har jag faktiskt varit jätte duktig o grovstädat hela huset inför familjens ankomst på Lördag kväll. Så nu är varenda litet hörn skit fint, de vill jag lova er!
O rabattrensning har de inte blivit idag inte för de har ösregnat konstant hela dagen, o de va på ett sätt skönt då jag va tvungen att vila höger handled lite, den är helt förstörd pga allt ogräsplock. VEKLING , jag vet!
Har iaf tagit in den missade morgon Pw samt kvälls Pw så nu har jag bara styrkepasset för ben kvar att köra men tänkte låta maten sjunka lite först innan jag kör igång med det.
Och påtal o ngt helt annat så åt jag Köttpölse o färska grönskaker med vinigrette dressing till middag , för jäkla gott ska jag tala om. Imorgon står veckans bästa rätt på schemat! Stek squash,paprika,lök o fläskfilé. BRA TORSDAGS MAT.
Flummar som vanligt!

"pusS o smeK"

Blöt tjej ute på PW i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0