Lördagsmys.med.jenter.och.Mange!

Många skulle nog bara dö av tanken men jag måste faktiskt säga att jag faktiskt gillar att jobba lördagar trots allt. Visst kanske inte att stiga upp klockan kvart över fem men annars så.
Har varit barnvakt hela dagen så har spenderat den inne i Oslo med Agnes,Ylva,Andrea o Magnus. Jag o de små jenterna tog bussen in mot majorstuen vid 11 tiden, gick direkt till lekplatsen där de fick leka av sig lite medans jag satt o planerade grejer i almenackan o pratade med andra trevliga föräldrar om allt möjligt.
Efter ett tag blev de sultna så då gick vi mot cafét o köpt is samt mötte upp min svenska skånska vän Mange. Gick o satte oss mitt i de gröna o pratade o hade väldigt trevligt.
Runt 1 promenerad vi in hand i hand till "city" där vi först gick o köpte biobiljetter sedan gick till burger king o åt mat. Ungarna fick "Happy Meal" medans Mange käkade någon annan meny o jag körde den nyttiga varianten med kycklingsallad o italiensk salladsdressing samt ett glas vann.

Passade på att springa lite i affärer då vi hade tid över innan bion började. Köpte även lite smågott till bion o begav oss dit lagom till de va dags att bege sig in i salongen. Då sa vi hejdå till Mange o tackade för dagen:) Bilar 3D va faktiskt väldigt rolig o bra må jag säga! När den va slut hämtade Karen Helene oss o vi åkte hem o nu har jag precis lagt Agnes o är ledig resten av helgen. SKÖNT!
Passar på att tillägga att jag är väldigt tacksam för Manges hjälp , utan honom hade jag legat död nu, de är ansträngande att ha hand om 3 ungar som är fulla med energi ;)

Bilder från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0