Måndag!

De var den semestern de. Kan ju inte kalla dessa veckor jobbveckor. Så idag är semestern slut enligt mig själv. Dags att återgå till vardagen. Men på något sätt känns de bra, har ju bara 13 dagar här.
Började dagen klockan 7 med fixa frukost till Agnes, klä på henne, kolla barntv, borsta tänderna o vara allmänt socialt sällskap till min värdpappa vaknade och skjutsade iväg henne på vannaktiviteterna hon ska på hela veckan.
Så nu sitter jag här har precis gjort iordning mig själv, tvättat en massa o väntar på att allt ska torka så jag kan ställa mig o stryka.
I eftermiddag ska jag o Lasse åka till Polisen o göra en stöldanmälan på min telefon , sen blir de kontakta om försäkringar o sånt där hemma.
Mycket att göra idag. Men har hela dagen på mig, Agnes kommer inte hem förrens klockan 7 idag o då är de läggdags med en gång så ska sitta barnvakt bara. Ingen jätte avancerad dag inte!


Dagens outfit- Leggings med dragkedja (GinaTricot) ,Vitt baslinne (H&M) , Svart oversize (Mammas) , Smycken (Thomas Sabo) alltihopa. Halsbandet har jag egen pimpat lite med kors o sånt , Stövletter (NewYorker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0