Mitt nya jag!

Godmorgon!
Sitter här mätt o belåten lyssnandes på Coconut tree! Härlig låt att peppa igång sig med några minuter innan man ska ut o jobba lite.
Vädret idag är faktiskt helt okej, lite moln men ändå fruktansvärt stark sol, det är t.om så dom varnar för starka UV-strålar o att solskydd inte ens hjälper. OMG! Dock använder jag ju aldrig solskydd men ändå liksom...
Vaknade vid 8 idag, kalas pigg så började dagen med att läsa ett par sidor i boken innan jag hällde i mig ett glas citronvatten , snurrade på mig mina easytone o begav mig ut på en 30 min lång Pw sådär innan frukost! Jag trivs med min nya sundare livsstil:) Men satan vilken träningsvärk jag har i rumpa /lår! De där skorna gör susen. Det är en sak som är säker.

Dags att dricka upp te:et o lägga sig i rabatterna för att få yttligare 3 st gjorda!
Dagens frukost bestod av följande:
- 1 dl Havregrynsgröt, mjölk o en liten klick blåbärssylt!
- 1 knäckebrödsmacka m. Leverpastej!
- 1 kopp örtTe!

En bild på min morgonpromenadsväg! Den är vacker må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0