Norsk läsning!

Kände definitivt att jag va tvungen att ta en dusch efter dagens rabattrensning! Så nu sitter jag här iklädd endast handduk o torkar. Känner mig fräsch, riktigt fräsch.
Har legat ute o jobbat i 4 timmar, hann en giganstisk stor rabatt så nu är äntligen en av de största avklarade känns bra riktigt bra. Va klar runt 2 tiden o då gick jag ut på terassen o la mig o pressade i solen i ett par timmar, var både skönt o välbehövligt. Fann en väldigt intressant bok i biblioteket vi har här i huset också, så har redan hunnit läsa 52 sidor o fler ska de bli för när jag bloggat klart tänker jag då ut o fortsätta läsa, men i skuggan eftersom det är alldelles för varmt i solen, den steker på ordentligt idag 25 grader visar termometern, i skugggan! PUH känns som jag är utomlands,fast iofs de är jag ju .haha. Men jag undrar då de, vad hände med regnet som skulle ösa ner idag? Hm..
Som sagt ska jag ägna mig åt bokläsning tills de e dags o laga middag, idag står Tonfisksallad på schemat, Gottigt! Efter middagen blir de promenad bort till CC vest för att se om jag hittar något fint att köpa hem till garderoben, Shoppingbehovet är högt då jag inte kunnat shoppa på minst 4 veckor. Galet!

Sommarläsning: Norsk bok! Ro Uten Årer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0