Onsdag, mitt i veckan!

Dags att arbeta lite.
Ska stryka o tvätta innan jag ska bege mig in mot majorstuen för en fikadejt med Emilia. Trevligt! Men första stoppet blir Politistation där jag ska göra en skriftlig stöldanmälan på telefonen.Ska bli skönt att ha de gjort.
I eftermiddag blir de pannkakslagning åt hela 4 ungar o ikväll barnpassning. Full rulle så att säga:)
Fick även reda på att de blir så nu att jag ska ha Agnes själv hela helgen, så Fredagen blir de planerat lite Muffinsbak o Lördag ska vi på Kino, mysigt värre!
Nej borde rappa på lite, nu blir de duschen o fix att mig självt!

"pusS o smeK"
"hm...gick inte att ladda upp bild, fel på servern för tillfället" Uppdaterar innan jag sticker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0