Soluppgång.

Godmorgon!
Började dagen med att tro att jag försovit mej men upptäckte direkt när jag rusat upp ur sängen att jag inte börjar förrens som 45 min, så somnar om o vaknar som jag ska när klockan ringer.
Går upp fixar matpacke till Agnes, skickar iväg henne till skolan, städar av köket, vardagsrummet o fixar med disken.
Nu har jag precis fått i mig lite frukost, ska strax hoppa in i duschen o senare blir de ta sig en Pw bort till CC en sväng för att inhandla lite behövande grejer o presenter. Hoppas på att jag hittar något ialla fall, Behöver ha de gjort typ nu.
Nej ska fortsätta med tvätten så jag får sluta någon gång idag helst.

Härlig soluppgång man vaknade till idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0