R.I.P HTC <3

Livet kunde varit bättre.
Hade iallafall en kanon kul utgång igår tills upptäckten av att min älskade HTC blivit stulen av någon jävla norge tattare.
Jag är så sjukt ledsen, förbannad o besviken. att en människa kan sjunka så lågt.
Men det är inget jag kan göra åt saken, får köpa mig en ny telefåån såfort jag kommer hem. Vilket jag ändå hade tänkt o göra. HTC sensation, samsung galazy II eller iphone 4...De e jävlans många telefååner jag vill ha-.- Dags att börja ta sig en funderare. Har ju ändå just precis blivit av med mitt liv, alla kontakter, bilder, sms allt. JÄVLA SKIT!
Hatar Norrmän! Mer än någonsinn..
Men som sagt hade en toppen kväll tills detta skedde-.-

Sandra and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0