En.Massa.Ungar.En.Massa.Jobb!

Hm..
Bra eftermiddag kväll.Eller tja snarare för jävla mycket ungar så blev jobbigt . De små liven kom hem tillsammans med Karen Helene vid 3, då blev de fågelbegravning av fåglen de hittade död på altanen o medans de hade sin fina lilla cermoni så gjorde jag lite vettiga saker såsom att laga mat till dem. Pannkakor , stekte för tusan 25 st o dom va 4 ungar, jag o K.H fick varsinn. Tack barn, Tack! Fast bra på ett sätt då för många pannkakor gör en fet. O de vill jag ju inte bli som ni vet. Därför tänker jag också på vad jag stoppar i mig + att den här helgen som kommer lär bli fethelg då jag som jag tidigare sagt ska vara barnvakt så på fredag ska det bakas hello kitty muffins o på Lördag gå på Kino. Mysigt!

Åter till dagen... Efter pannkakorna så fick jag lite ledigt o tänkte då sätta mig vid datorn en sväng, men då har internet slutat fungera nere hos mig, så nu sitter jag upp i huset, hoppas på att de funkar senare.
Började jobba halv 7 igen med att fixa fruktskål till ungarna medans de tittade på barntv, halv 8 blev de andra hämtade.
O tja, kvällen slutade med en gråtande Agnes för att jag blev arg o sa till henne att så beter man sig inte som hon gjorde o ajdå...Inget lyckat resultat om man får ungen att börja gråta men hon sa unskyld o sa att hon tyckte om mig jätte mycket tillslut. Så blev en godnattsaga o nu ligger de lilla livet o sover sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0