Rawr!

Hej från Lysaker!
Är tillbaka i mitt älskade Lysaker igen, väldigt skönt på ett sätt då inte en ända människa är här som bestämmer när jag ska börja jobba om dagarna o inte någon som väcker mig om morgonen genom att springa runt halva huset! Inte för jag har något emot det men kan vara skönt att ha ett helt hus för sig själv ibland, det vill jag allt lova!
Hur som helst, lämnade Grimstad vid halv 10 idag o va framme här vid 2 tiden, det tog sin lilla tid, men hade en mycket trevlig bussresa med gott om stiliga pojkar, breve mig o runt mig..Grrr där trivdes jag ska jag tala om!
Annars...Har jag lagat mat gjort kostschema/träningsschema inför veckan o handlat, Kylskåpet behövdes fyllas på så att säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0