Comeback!

Fruktansvärt länge sen jag skrev. Men de magiska med det hela är att nu är jag tillbaka!
Efter månader med kärleksproblem, ångest, jobb deprition, alldelles för mycket festande och en drös med vänner som sviker så är jag åter tillbaka som en helt ny person...

Ny frilla. Ny hårfärg.Nytt jobb.Lite lagom gulligt småkär. Fantastiska vänner. För mycket festande .och. För mycket tränande!
Ja här har vi mitt jag idag.
Livet är fullt av skitstövlar som kommer och går. Det är även fullt av killar som borde hängas upponer utifrån en balkong. Ja bitter de är jag nog allt fortfarande. Men ska försöka undanhålla de i bloggen så mycket som möjligt.

För här kommer ni nu både få följa min otroligt "spännande" vardag, mina små kärleksförklaringar till fina o SNÄLLA pojkar, mitt extrema behov av kaffe o shopping samt de som bloggen kommer handla om mest. Vägen till Personlig tränare, dags att få på sig lite muskler o de med hjälp av mitt grova behov av träning.

Trevligt att du kikade in!
PussoGos



Kommentarer
Postat av: Adam

Hej ! Skulle vilja lära känna dej mer :) Kanske ta en kaffe tillsammans och snacka :)

2011-12-12 @ 14:56:58
Postat av: Anonym

Såg dig på palace, med dom kläderna behöver man väl inte ha kärleksproblem.

2011-12-12 @ 16:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0