Imorgon kör vi!!

Hm...
Godkväll....Gårddagen dvs juldagen bjöd på mängder av festligheter. Först en grym förfest hos brorsans polare med bra folk. Sen vidare till Sign, den nya nattklubben här i stan som hade premiär igår.
Kan inget annat än att säga den är i världsklass. Magiskt bra vill jag lova!
Festa, dansa o träffa trevliga människor hela natten lång, extra öppet till 03.00 också, ännu bättre! Så gårdagen va oehört lyckad kan jag lova.

Sov till ca 12.30 idag, hur skönt som helst. Åkte till farmor o farfar runt 2 där det bjöds på julmat o massa mys med släkten. Andra ord spelades också o jag levererade som vanligt...
Bror: En amerikansk skådespelare? Som varit med i filmer som bla .....
Lagkamrater: "ser ut som frågetecken"
Bror: Hans efternamn är ett smeknamn för snopp!
Jag: ehm.....Kuk?
Hur blond får man vara? Svaret skulle givetvis vara Brad Pitt:P..Haha!
Som sagt en väldigt roande dag på många sätt och vis. Och kvällen avslutades med trevligt sällskap inte långt härifrån:)

Ne dags att sova, ska till frissan imorgon o tänkte återigen göra en Total förändring. Så när jag skriver här imorgon är jag lite bättre, lite snyggare!
PussoGos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0