En bit mat och en Awesome Utgång!

Rubriken sammanfattar hela kvällen!
Gårdagen började med en sjukt lång sovmorgon, hur underbart som helst!, Hann städa rummet, packa o lite så innan jag mötte upp Simone på stan vid 5 tiden, vi va tvungna att springa lite i affärer o se om vi hittade något till kvällen,vilket vi gjorde. Jag handlade ett leopard färgat linne, de va sjukt najs (Se bild nedan på min outfit). Samt ett svart nästan lika dant.
Vi begav oss sedan hem till Simone för att fixa oss o dricka lite vin, hon hade ett sjukt gott vin! helt underbart, de tackar vi för(A)

Vid halv 8 mötte vi upp Sanna för att gå o äta på Table 20, när vi kom dit va de skit mycket folk, va sjukt tur att de fanns ett litet bord över för oss 3. Jag åt Fläskfilé med Rödvinsås o Bearniasesås samt Sauterade grönsker o givetvis klyftpotatis till, Va hur underbart gott som helst ( Se bara bild nedan ).
Vi va väl klara där runt halv 9-9 tiden då gick vi till Simone igen o kollade klart på alla dansparen på let´s dance o drack yttligare lite vin. Började väl fixa oss de sista byta om o så vid halv 10 tiden o begav oss bort till palace vid 11. Kan inte säga annat än att jag hade en totalt AWESOME kväll! Tack till alla er som gjorde den bäst, Särskilt tack till Simone och Sanna <3


Kvällens outfit:

Table 20: Maten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0