Jobb coach!

Tung dag, började  2 ½ timmes sömn , upp vid 04:30 för att jobba fram till kl 11:00...
Hem slänga i mig maten och nu bege mig till folkuniversitetet och min jobbcoach!
Sitter här o skriver på "rasten" som vi har nu...Ska vara här ända till 4 men får säkert gå lite tidigare om jag är snäll(A) hahaha!
Jag vet då iaf vad jag ska göra när jag kommer hem och det är att sova, är sinnessjukt trött och sliten, men de är sånna smällar man får ta när man gå ut dagen innan o ska upp tidigigt dagen efter.
Men kan ju säga så gott som att jag hade kul som fan iaf med mina älsklingar Sanna o Linus =), vi träffade rätt roligt folk där också som mobbade mig bara för jag sa att ett av mina intressen va komplimanger, men menar visst kan man ha komplimanger som intresse?!? de tycker iaf jag... menar alltså att jag tycker om att få komplimanger, de är mitt intresse vettni!

Jajajja ska inte slösa mer av eran tid just nu, har absolut inte vettigt att skriva ändån...
Skriver säkert ikväll efter gymmet!

//S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0