S&S=)

Har inte haft tid att blogga idag. Har sovit o varit med Sanna hela dagen.
Vi har haft en riktig fotodag, begav oss utåt runt 2 tiden , hittade massa bra ställen att fota på runt om här ute på kattrumpan. Vi hittade bla en brygga, ett ankare, livboj, en båt.. ja de mesta helt enkelt.
Vi tog typ över 150 bilder men fick typ bara 5 var som vi tyckte var bra, så vi gjorde om dom lite i färger också så när vi kom in o nu finns dom uppladdade i fotoalbumet : S&S,En foto dag....På FACEBOOK!
Kolla gärna in dem!

Efter vi fixat o donat lite med bilderna så satt vi och snackade o kollade tv lite, o vid halv 6 tiden blev de mat så då åt vi Lax o så , de va hur gott som helst=) Som vanligt!
Hon åkte hem vid halv 8 tiden så då följde jag henne till bussen , men först gick vi till Konsum, jag behövde socker så köpte mig choklad o chokladboll. 
Så nu sitter jag o tjockar mig med choklad o väntar på en gin & tonic! Imorgon blir de jobb efter de dags att träna bort allt jag tjockade mig med ikväll!

Hoppas ni haft en bra dag/S

Bjuder på en bild på mig o en på Sanna :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0