2011....

jaha, då va de inte 2010 längre, sist jag bloggade va ett par dagar sen, meen hade verkligen inte tid på nyårsafton eller igår hade fullt upp med andra saker.
Men  hur som helst tänkte berätta lite om mitt Nyårsfirande. De hela började med att Hanna m. familj o Sara kom hit o vi åt trerätters sjukt gott va de. Sen gjorde vi som vanligt oss iordning de sista o begav oss runt 8 tiden på fest till Carro o Adam, mycket mycket trevligt trots lite kaos där ett tag... Tolvslaget firade jag där med de allra bästa o kort togs de hej vilt av Mathilda som hade tagit beslag på kameran, men tur va de. Efter 12 ville vvi på annan fest så jag gick fram till ett par killar lite längre fram o försökte vara trevlig så man fick komma in på fest, vilket vi tillslut givetvis fick.
Kalas skoj där med.
Sen stack vi nog hem runt halv 3 tiden o Sara sov ju här så vi åt Toast o drack varm choklad GOTT! Somnade nog runt 4 tiden.
Jaa de va min nyårsafton i stora drag...Hoppas ni hade en lika lyckad nyårsafton med lika trevligt folk som jag hade...

Sen igår umgicks jag med en kompis, lite så där Bakis Chill med Popcorn o film...Så de ska va när man är död dagen efter en lite för mycket mängd alkohol...hahha!

Ja sådär nu är jag ikapp igen o bloggar igen imon är skit trött efter att jobbart 8,5 timme idag.

Bjuder på 2 bilder från Nyår:

Några av de som va där...NI SER VÄL MIG, JAG HADE KUL!
Kvällens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0