En dag i taget...

Sådär vaknade just till liv efter att ha sovit ett par timmar, sisådär 2 typ. Men de va skönt o välbehövligt efter en dag på jobbet.
Men hade lite sovmorgon idag, började nämligen inte förrens vid kl 7, o slutade redan vid 12. De kallar jag lyx.
Men imorgon är de återigen vanliga tiden 05.00-12.00 ...Men de är ändå bättre att jobba så då man får äta frukost på hotellet.

Annars har jag inte gjort många vettiga grejer idag, ska snart laga mat till mamma o pappa kommer hem samt följa med att handla ikväll.
Hade velat gå ut en stund ikväll eftersom jag behöver lite annat att tänka på just nu, men då ingen vill följa med så är de bara att accepterra läget , se glad ut o stanna hemma!
Så jag får se lite vart kvällen tar mig.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0