EnFörvirradFlikka!

Sådär nu har jag tid att uppdatera bloggen för idag. har varit väldigt seg de senaste dagarna. Har inte gymmat på 2 dagar o varit jätte dålig på att uppdatera bloggen.
Jag ber givetvis om ursäkt för detta.
Men men....
Gårkvällen var mycket trevligt, blev lite alkohol o trevligt umgänge på Km, idag blev de jobb, dagen började kanske inte sådär jätte bra men blev bra tillslut ändå. Har även typ sovit bort hela dagen idag , men nu ikväll har jag varit med mina kära föräldrar på city gross o handlat, även de gick toppen!=)

De är väl ungefär detta jag hunnit med idag, har inte mkt mer att skriva.
Men bjuder på en outfitbild! De är de nyköpta shortsen o de nyköpta linnet;) Detta var alltså gårkvällens outfit:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0